Workshop telefoneren
Telefooncontact met klanten is het visitekaartje van een bedrijf. Het belang van een klant- en resultaatgericht telefoongesprek staat vast. Bovendien straalt een correcte afhandeling van een telefoongesprek, kwaliteit en professionaliteit uit.
Voor wie ?
Voor iedereen die regelmatig zakelijk telefoneert: receptionisten, klantenservice, call center, help desk, secretaresses, sales managers en inkopers. Voor beginners tot gevorderden. In een intakegesprek met de taaltrainer worden uw leerdoelen en uw ERK instapniveau vastgesteld.
Talen
Engels, Duits, Frans en Nederlands. Andere talen op aanvraag.
Programma
De telefoontraining duurt 2 x 3 uur en twee of meer dagen. Tijdens de lunch wordt de doeltaal gesproken. Er zijn 3 tot 6 deelnemers. De training wordt gegeven in uw bedrijf. U kunt materiaal uit uw bedrijf inbrengen. Alle bedrijfsinformatie wordt uiteraard vertrouwelijk behandeld en niet voor andere doeleinden gebruikt.
Keuze modules
Telefoonconventies, do's and don'ts |
In- en uitgaande gesprekken |
Informatie inwinnen/verschaffen |
Klachten afhandelen |
Afspraken maken, vastleggen, wijzigen |
Bestellingen plaatsen |
Beschrijven van situaties |
Voicemail beluisteren/inspreken |
In het praktijkdeel van de training voert u een telefoongesprek met de trainer. Het gesprek wordt opgenomen en na afloop afgespeeld en door de trainer geanalyseerd. Dat blijkt een zeer effectieve aanpak te zijn om de spreekvaardigheid in de doeltaal snel te verbeteren. U leert probleemloos zakelijk te telefoneren.
Resultaat
U kunt zich correct en duidelijk uitdrukken aan de telefoon in de doeltaal. Met meer zekerheid, overtuiging en zelfvertrouwen. U woordenschat is groter en uw luistervaardigheid is toegenomen.
06 24 66 32 83 071 589 2224 of e-mail Commerce Talen vrijblijvend voor meer informatie.