Spreekt u de taal van uw relaties?

Workshop telefoneren

Telefooncontact met klanten is het visitekaartje van een bedrijf. Het belang van een klant- en resultaatgericht telefoongesprek staat vast. Bovendien straalt een correcte afhandeling van een telefoongesprek, kwaliteit en professionaliteit uit. 

Voor wie ?

Voor iedereen die regelmatig zakelijk telefoneert: receptionisten, klantenservice, call center, help desk, secretaresses, sales managers en inkopers. Voor beginners tot gevorderden. In een intakegesprek met de taaltrainer worden uw leerdoelen en uw ERK instapniveau vastgesteld. 

Talen

Engels, Duits, Frans en Nederlands. Andere talen op aanvraag.

Programma

De telefoontraining duurt 2 x 3 uur en twee of meer dagen. Tijdens de lunch wordt de doeltaal gesproken. Er zijn 3 tot 6 deelnemers. De training wordt gegeven in uw bedrijf. U kunt materiaal uit uw bedrijf inbrengen. Alle bedrijfsinformatie wordt uiteraard vertrouwelijk behandeld en niet voor andere doeleinden gebruikt.

Keuze modules

 Telefoonconventies, do's and don'ts
 In- en uitgaande gesprekken
 Informatie inwinnen/verschaffen
 Klachten afhandelen
 Afspraken maken, vastleggen, wijzigen
 Bestellingen plaatsen
 Beschrijven van situaties
 Voicemail beluisteren/inspreken

In het praktijkdeel van de training voert u een telefoongesprek met de trainer. Het gesprek wordt opgenomen en na afloop afgespeeld en door de trainer geanalyseerd. Dat blijkt een zeer effectieve aanpak te zijn om de spreekvaardigheid in de doeltaal snel te verbeteren. U leert probleemloos zakelijk te telefoneren. 

Resultaat

U kunt zich correct en duidelijk uitdrukken aan de telefoon in de doeltaal. Met meer zekerheid, overtuiging en zelfvertrouwen. U woordenschat is groter en uw luistervaardigheid is toegenomen.   

 

  06 24 66 32 83   071 589 2224 of e-mail Commerce Talen vrijblijvend voor meer informatie. 

Copyrights © Commerce Talen
website SAND webdesign